Βαρυστομαχιά της γιορτής: Πώς εκδηλώνεται και πώς θα την αποφύγετε

Το Πάσχα είναι η γιορτή της αγάπης, αλλά και της…βαρυστομαχιάς!

Τα πολλά και βαριά φαγητά και γλυκά, η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και φαγητών με πολλά λιπαρά, μετά από νηστεία δεν αποτελούν τον καλύτερο σύμμαχο για το στομάχι και την υγεία μας.

Τα συμπτώματα της δυσπεψίας μπορεί να είναι: φούσκωμα στο στομάχι, «κάψιμο», ξινίλα, δυσφορία ή και πόνος στο πάνω μέρος της κοιλιάς, ή ακόμη τάση για εμετό, ρέψιμο, διάρροια και ανορεξία.

Καλύτερη λύση για να αποφύγετε την βαρυστομαχιά, είναι φυσικά η πρόληψη. Αν πάντως δεν τα καταφέρετε να αντισταθείτε δείτε τι μπορείτε να κάνετε μετά, για να μετριάσετε τα δυσάρεστα συμπτώματα της δυσπεψίας.

Συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τη βαρυστομαχιά

Αντίθετα με ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι- τα ανθρακούχα ποτά, προκαλούν φούσκωμα και διαταράσσουν τη φυσιολογική έκκριση του στομάχου. Το καλύτερο είναι να πιείτε νερό, ζεστό νερό με λεμόνι ή ένα ζεστό ρόφημα.

Μόλις φάτε βγείτε λίγο και περπατήστε κάνει καλό και διευκολύνει απίστευτα το στομάχι μας να χωνέψει. Αμέσως θα δείτε τη διαφορά.

Προσπαθείτε να μην πέσετε για ύπνο αμέσως μόλις φάγατε. Δώστε λίγο χρόνο στον οργανισμό σας και μην ξαπλώσετε. Η πέψη διευκολύνεται από μια πιο όρθια στάση. Καλή πέψη σημαίνει σπάνια καούρα

Καλό θα ήταν τα “βαριά” και πικάντικα φαγητά και σάλτσες να τα αποφύγετε όσο μπορείτε.

Ακόμη κι αν νιώθετε άσχημα και την επόμενη ημέρα, μην παραλείψετε να φάτε, κάτι ελαφρύ και σε μικρότερες ποσότητες.

healthreport

Πηγή:Madata.GR

Μοιράσου το με τους φίλους σου:

Σχόλια

Σχόλια